חיפוש עבודת מחקר

רשימת מקצועות
  • אמנות
  • היסטוריה
  • חינוך
  • כלכלה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • סוציולוגיה
  • פסיכולוגיה
  • פרסום
  • שוק ההון
  • שיווק
  • תקשורת
  • תרבות
  • מקרא
  • ביולוגיה
  • פילוסופיה
  • יעוץ והנחיה אקדמי
  • ספורט
  • בריאות
  • קרימנולוגיה
  • אנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
  • משאבי אנוש
  • שירות לקוחות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
  • סקירות ספרות
  • שאלונים

  • שירותים אקדמיים

    תפיסת איכות השרות במשאבי אנוש למול שביעות רצון לקוחות

      (מק"ט : 2373878)

    שאלת שביעות רצון הלקוחות הפכה לאחד הנושאים המרכזיים בתחום הארגוני -עסקית, כאשר אחת הסיבות היא החשיבות ההולכת וגדלה של שירותים עם שינוי ניכר לקראת הגברת האיכות........המטרה העיקרית של המחקר היא לבחון את השפעת האיכות על שביעות רצון הלקוחות. מאמר זה עונה על שאלת המחקר הבאה: האם איכות המוצר מובילה ללקוח מרוצה?

    הלקוחות של ימינו מעודכנים יותר, הם הופכים להיות יותר משוחררים ודורשים, והם רוצים לקבל שירותים מהשורה הראשונה, כלומר שירותים שעונים על הדרישות שלהם. על כן, אחת המטרות העיקריות בארגונים היא להשיג שביעות רצון של לקוחות בכל הרמות._____ כמו כן, הצעד הראשון לשמירה על הלקוחות הוא שביעות הרצון שלהם ביחס למוצרים של החברה. בנוסף, רמה גבוהה של שביעות רצון מגבירה את רמת הנאמנות וכי הגורם העיקרי לשביעות הרצון הוא תפיסת הלקוח ביחס לאיכות השירותים._____ המטרה העיקרית של המחקר היא לקבוע את השפעת האיכות על שביעות רצון הלקוחות. מאמר זה עונה על שאלת המחקר הבאה: האם איכות המוצר מובילה ללקוח מרוצה? _____ מטרת המאמר היא לנתח את היחסים לבין שביעות רצון הלקוחות של החברה. ההנחה היא ששביעות רצון הלקוחות משפיעה על ביצועי החברה, שכן לקוחות יקנו מוצר מחברות שהם יהיו מרוצים מהן, כלומר מוצרים אשר יעמדו בציפיותיהם (בכל ההיבטים). לקוחות אלה לא רק יקנו את המוצר שוב מאוחר יותר, אך גם ימליצו ללקוחות אחרים לרכוש אותו. ההנחה הנ"ל מלמדת בבירור כי שביעות רצון הנה פונקציה של שירות איכותי.



    תוכן עניינים

    מבוא
    פרק 1: איכות השירות
    פרק 2: שביעות רצון לקוח
    פרק 3: איכות השירות במשאבי אנוש ושביעות רצון הלקוחות
    3.1 הקשר בין איכות השירות לבין שביעות רצון לקוח
    3.2 הקשר בין איכות השירות במשאבי אנוש ושביעות רצון הלקוחות
    3.3 שביעות רצון, איכות שירות וטיפול בתלונות
    סיכום
    ביבליוגרפיה



    תפיסת איכות השרות במשאבי אנוש למול שביעות רצון לקוחות
    מק"ט 2373878
    תיאור מחקר איכותני, סקירת מאמרים וספרות
    מספר עמודים 18
    מספר מילים 3907
    מספר מקורות בעברית 1
    מספר מקורות באנגלית 27
    מחיר (כולל מע"מ) 229 ₪
    ₪229



    לצפיה בסמינריון לדוגמה לחץ כאן

    הזמן כעת וקבל את העבודה המלאה באופן אוטומטי כקובץ WORD מיד עם סיום הרכישה.
    אקדמית באינטרנט - מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד...

    דף הבית  |  עבודה לדוגמה  |  תקנון  |  שאלות ותשובות  |  שירותים אקדמיים  |  צור קשר  |  סליקת כרטיסי אשראי
    כל הזכויות שמורות © 2015 אקדמית.