חיפוש עבודת מחקר

רשימת מקצועות
  • אמנות
  • היסטוריה
  • חינוך
  • כלכלה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • סוציולוגיה
  • פסיכולוגיה
  • פרסום
  • שוק ההון
  • שיווק
  • תקשורת
  • תרבות
  • מקרא
  • ביולוגיה
  • פילוסופיה
  • יעוץ והנחיה אקדמי
  • ספורט
  • בריאות
  • קרימנולוגיה
  • אנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
  • משאבי אנוש
  • שירות לקוחות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
  • סקירות ספרות
  • שאלונים

  • שירותים אקדמיים

    הקשר בין תפיסת מחיר ומותג לבין כוונות רכישה של מועדוני נוער

      (מק"ט : 2373587)

    סצנת המועדונים הישראלית במהלך השנים עברה שינויים אך המרכיבים הבסיסיים נותרו בעינם: הרבה צעירים, מוזיקה רועשת, חללים מעוצבים ולא מעט סמים. הקיץ מהוה את נקודת השיא של עולם המועדונים הישראלי, שרובו מרוכז בתל אביב. .......מטרתו של המחקר הנוכחי הייתה לבחון מה גורם לבני נוער דווקא לבחור במועדון לילה מסוים ?

    סצנת המועדונים הישראלית במהלך השנים עברה שינויים אך המרכיבים הבסיסיים נותרו בעינם: הרבה צעירים, מוזיקה רועשת, חללים מעוצבים ולא מעט סמים. הקיץ מהוה את נקודת השיא של עולם המועדונים הישראלי, שרובו מרוכז בתל אביב. המועדון, כולל רחבת הריקודים, עשן לבן, זרקורים בשלל צבעים, רעש אדיר הבוקע מהרמקולים הענקיים, תקליטן קבוע, דאנס האלקטרוני לסוגיו: האוס, אסיד וטכנו._____ המשתנים שנבדקו היו תפיסת מחיר, כלומר התהליך המוביל התנהגות צרכנים גלויה כגון רכישה או לא לרכוש, תפיסת מותג, כלומר, הערך הייחודי המוסף הנוצר ללקוח לעומת מותגים אחרים וכוונות בילוי (רכישה), כלומר, הנטייה של הצרכנים לבחור את המוצר ______ מטרת המחקר הנוכחי הייתה לבחון מה גורם לבני נוער דווקא לבלות במועדון לילה מסוים._____ הבדיקה נערכה בקרב אוכלוסיית בני נוער בישראל, המחקר הנוכחי הקיף 93 משתתפים בני נוער בליינים. מתוכם 80.6% מהם היו נערים בנים, בני 17.2 בממוצע. ______ בהתאם לממצאים שהתקבלו ניתן להבין כי הגורמים המובילים את בני הנוער לבחור במועדון מסוים הם מחיר ותפיסת המועדון כיוקרתי, מספק צרכים וכדומה. הספרות גם מעידה כי לערך מותג גבוה השפעה על הסבירות כי לקוחות ירכשו את המותג. כמו כן, מחיר נחשב למשתנה שיווקי אסטרטגי אשר לו השפעה על התנהגות הרכישה של הצרכנים._____ בדיקתן של ההשערות המחקריות העלו כי אכן קיים קשר חיובי בין תפיסת המותג של המועדון לבין כוונות הבילוי במועדון וקשר בין מחיר לבין כוונות רכישה על ידי בני נוער .ובכן, מבחינה תיאורטית נמצא ביסוס אקדמי ספרותי לקשר בין מותג, מחיר וכוונות רכישה.



    תוכן עניינים

    1. תיאור הארגון
    1.1 תיאור הבעיה העסקית
    1.2 הבעיה העסקית
    1.3 שאלת מחקר
    1.4 מטרות המחקר וחשיבותן
    1.4.1 המטרות האקדמיות – שאלת המחקר
    1.4.2 מטרות יישומיות
    1.5 סקירת ספרות
    1.5.1 רציונל
    1.5.2 משתני המחקר
    1.5.3 השערות המחקר
    1.5.4 מודל המחקר
    2. שיטת המחקר
    2.1 הגדרת אוכלוסיית המחקר
    2.2 המדגם
    2.3 שיטת הדגימה
    2.4 שיקולים בבחירת שיטת הדגימה
    2.5 כלים
    2.6 הליך
    2.7 שיטת ניתוח
    3. ממצאים
    4. ניתוח ודיון
    5. המלצות, סיכום ומסקנות
    6. ביבליוגרפיה
    7. שאלון המחקר
    8. פלטים



    הקשר בין תפיסת מחיר ומותג לבין כוונות רכישה של מועדוני נוער
    מק"ט 2373587
    תיאור מחקר כמותי אמפירי, שאלונים
    מספר עמודים 36
    מספר מילים 65856
    מספר מקורות בעברית 10
    מספר מקורות באנגלית 13
    מחיר (כולל מע"מ) 259 ₪
    ₪259



    לצפיה בסמינריון לדוגמה לחץ כאן

    הזמן כעת וקבל את העבודה המלאה באופן אוטומטי כקובץ WORD מיד עם סיום הרכישה.
    אקדמית באינטרנט - מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד...

    דף הבית  |  עבודה לדוגמה  |  תקנון  |  שאלות ותשובות  |  שירותים אקדמיים  |  צור קשר  |  סליקת כרטיסי אשראי
    כל הזכויות שמורות © 2015 אקדמית.