חיפוש עבודת מחקר

רשימת מקצועות
  • אמנות
  • היסטוריה
  • חינוך
  • כלכלה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • סוציולוגיה
  • פסיכולוגיה
  • פרסום
  • שוק ההון
  • שיווק
  • תקשורת
  • תרבות
  • מקרא
  • ביולוגיה
  • פילוסופיה
  • יעוץ והנחיה אקדמי
  • ספורט
  • בריאות
  • קרימנולוגיה
  • אנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
  • משאבי אנוש
  • שירות לקוחות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
  • סקירות ספרות
  • שאלונים

  • שירותים אקדמיים

    הקשר בין איכות השירות, הליך הטיפול בתלונות לבין נאמנות לקוחות-סקירת ספרות

      (מק"ט : 2371039)

    בישראל, כמו בשאר העולם, חברות המספקות שירותים מצויות בשוק רווי ותחרותי ביותר, לכן יותר ויותר חברות מגיעות להכרה כי הנכס היקר ביותר שלהן הוא בסיס הלקוחות הקיים של החברה, וכתוצאה מכך, מרחיבים את המשאבים המופנים לעבר טיפוח נאמנות לקוחות, שימור הלקוחות וטיפוח מערכת היחסים עימם לאורך זמן. הסקירה הנוכחית תבחן מהם הגורמים המובילים לנאמנות לקוחות ותתמקד באיכות השירות וטיפול בתלונות כמשתנים המשפיעים על נאמנות לקוחות.........הסקירה הנוכחית בוחנת מהם הגורמים המובילים לנאמנות לקוחות ומתמקדת באיכות השירות וטיפול בתלונות ובכשלים בשירות כמשתנים המשפיעים על נאמנות לקוחות.

    מחקרים רבים שבחנו התנהגות זו מצאו כי קיימת חשיבות גבוה באיתור המתלוננים וטיפול בנושא התלונה במהירות, בטרם תהפך הפגיעה בשביעות רצון לחוסר שביעות רצון. ביצוע פעולות טיפול ושיקום עשויות ליצור מצב חיובי שלבסוף עשוי להשפיע על חיזוק כוונות הרכישה החוזרת ונאמנות הלקוח _______ כשל שירותי משפיע בבירור על נאמנות הלקוחות. לכן, ספקי שירות צריכים להבין כיצד לקוחותיהם מעריכים את ניסיונם בזמן טיפול החברה בכשלים של שירות. טיפול גרוע בכשל שירותי או בתלונות לקוחות יכול להגביר את התפיסה השלילית של הלקוח כלפי החברה. מצד שני, טיפול הולם בכשל שירותי או בתלונות לקוחות יכול להגביר את תחושת הקרבה של הלקוח לחברה. טיפול העונה לדרישות ולציפיות הלקוחות בעת כשל בשירות או בעת תלונה, מגביר את תפיסת הערך של הלקוח ואת שביעות רצונו, בונה מערכת יחסים בין הלקוח לבין החברה ומונע את נטישת הלקוחות, בעוד שטיפול גרוע יכול לצמצם ואף לבטל את נאמנות הלקוחות לחברה ______ מחקרים רבים אשר נערכו בקרב תעשיות שונות, הוכיחו כי איכות שירות היא אחד הגורמים המהותיים המובילים לנאמנות לקוח. קיימים 4 תכונות שירות מרכזיות המובילות לנאמנות: אנשי צוות, אלמנטים פיסיים, אופרטיביים, וסחורה



    תוכן עניינים

    - נאמנות לקוחות
    - איכות השירות
    - תפיסת טיפול בכשלים ובתלונות
    - הקשר בין איכות השירות לבין נאמנות
    - הקשר בין טיפול בכשלים ובתלונות לבין נאמנות
    - ביבליוגרפיה



    הקשר בין איכות השירות, הליך הטיפול בתלונות לבין נאמנות לקוחות-סקירת ספרות
    מק"ט 2371039
    תיאור סקירת ספרות ומאמרים
    מספר עמודים 11
    מספר מילים 3955
    מספר מקורות בעברית 1
    מספר מקורות באנגלית 29
    מחיר (כולל מע"מ) 159 ₪
    ₪159



    לצפיה בסמינריון לדוגמה לחץ כאן

    הזמן כעת וקבל את העבודה המלאה באופן אוטומטי כקובץ WORD מיד עם סיום הרכישה.
    אקדמית באינטרנט - מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד...

    דף הבית  |  עבודה לדוגמה  |  תקנון  |  שאלות ותשובות  |  שירותים אקדמיים  |  צור קשר  |  סליקת כרטיסי אשראי
    כל הזכויות שמורות © 2015 אקדמית.