חיפוש עבודת מחקר

רשימת מקצועות
  • אמנות
  • היסטוריה
  • חינוך
  • כלכלה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • סוציולוגיה
  • פסיכולוגיה
  • פרסום
  • שוק ההון
  • שיווק
  • תקשורת
  • תרבות
  • מקרא
  • ביולוגיה
  • פילוסופיה
  • יעוץ והנחיה אקדמי
  • ספורט
  • בריאות
  • קרימנולוגיה
  • אנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
  • משאבי אנוש
  • שירות לקוחות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
  • סקירות ספרות
  • שאלונים

  • שירותים אקדמיים
    סקירות ספרות > מנהל עסקים סה"כ : 3 עבודות סמינריון
    עמוד מתוך 1

    סקירות ספרות > מנהל עסקים

    מנהלים לעומת מנהלות באשר לאסטרטגיית משא ומתן - סקירת ספרות
    קיימות שלוש אסטרטגיות עיקריות למשא ומתן: האחת היא אסטרטגיה של מאבק או אסטרטגיה תחרותית והשנייה היא אסטרטגיה של שיתוף פעולה או אסטרטגיה אינטגרטיבית. ........ סקירה זו מתמקדת בהבדלים שבין גברים ונשים בהקשר של ניהול משא ומתן. הסקירה מגדירה מהו משא ומתן ומאפייניו, מציגה את העקרונות והאסטרטגיות השונות לניהול מו"מ.
    מספר עמודים : 6 מספר מילים : 2141 מחיר : 129 ₪
    יצירת נאמנות לקוחות ושימורם - סקירת ספרות
    פעולות של חברות עסקיות לחיזוק נאמנות לקוחותיהן ולשימורם מהוות את היסודות לשמירת היתרון התחרותי והבסיס להצלחה הכלכלית של חברות אלה. בסביבה התחרותית של ימינו, עולה חשיבות נושא נאמנות הלקוחות על שביעות רצון הלקוחות כיעד אסטרטגי של החברות העסקיות ........סקירה העוסקת בדרכים לשיפור איכות השירות ולשימור לקוחות, תוך הסבר המושגים הרלוונטיים.
    מספר עמודים : 4 מספר מילים : 1043 מחיר : 129 ₪
    הקשר בין איכות השירות, הליך הטיפול בתלונות לבין נאמנות לקוחות-סקירת ספרות
    בישראל, כמו בשאר העולם, חברות המספקות שירותים מצויות בשוק רווי ותחרותי ביותר, לכן יותר ויותר חברות מגיעות להכרה כי הנכס היקר ביותר שלהן הוא בסיס הלקוחות הקיים של החברה, וכתוצאה מכך, מרחיבים את המשאבים המופנים לעבר טיפוח נאמנות לקוחות, שימור הלקוחות וטיפוח מערכת היחסים עימם לאורך זמן. הסקירה הנוכחית תבחן מהם הגורמים המובילים לנאמנות לקוחות ותתמקד באיכות השירות וטיפול בתלונות כמשתנים המשפיעים על נאמנות לקוחות.........הסקירה הנוכחית בוחנת מהם הגורמים המובילים לנאמנות לקוחות ומתמקדת באיכות השירות וטיפול בתלונות ובכשלים בשירות כמשתנים המשפיעים על נאמנות לקוחות.
    מספר עמודים : 11 מספר מילים : 3955 מחיר : 159 ₪

    עמוד מתוך 1
    אקדמית באינטרנט - מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד...

    דף הבית  |  עבודה לדוגמה  |  תקנון  |  שאלות ותשובות  |  שירותים אקדמיים  |  צור קשר  |  סליקת כרטיסי אשראי
    כל הזכויות שמורות © 2015 אקדמית.