חיפוש עבודת מחקר

רשימת מקצועות
  • אמנות
  • היסטוריה
  • חינוך
  • כלכלה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • סוציולוגיה
  • פסיכולוגיה
  • פרסום
  • שוק ההון
  • שיווק
  • תקשורת
  • תרבות
  • מקרא
  • ביולוגיה
  • פילוסופיה
  • יעוץ והנחיה אקדמי
  • ספורט
  • בריאות
  • קרימנולוגיה
  • אנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
  • משאבי אנוש
  • שירות לקוחות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
  • סקירות ספרות
  • שאלונים

  • שירותים אקדמיים
    שירות לקוחות > כוונות רכישה סה"כ : 85 עבודות סמינריון
    עמוד מתוך 9 לעמוד הבא

    שירות לקוחות > כוונות רכישה

    תפיסת איכות השרות במשאבי אנוש למול שביעות רצון לקוחות
    שאלת שביעות רצון הלקוחות הפכה לאחד הנושאים המרכזיים בתחום הארגוני -עסקית, כאשר אחת הסיבות היא החשיבות ההולכת וגדלה של שירותים עם שינוי ניכר לקראת הגברת האיכות........המטרה העיקרית של המחקר היא לבחון את השפעת האיכות על שביעות רצון הלקוחות. מאמר זה עונה על שאלת המחקר הבאה: האם איכות המוצר מובילה ללקוח מרוצה?
    מספר עמודים : 18 מספר מילים : 3907 מחיר : 229 ₪
    מיקור חוץ בתחום המשלוחים- חברת הדואר כמקרה בוחן
    חברת הדואר בישראל מתמודדת כבר מספר שנים עם הימצאותן של אלפי חבילות בבית המיון של חברת הדואר. חברת הדואר לא מצליחה להתמודד עם מתן שירותי חלוקה ראויים, כך שהניזוקים מהמצב הזה אלו האזרחים הממתינים לדברי הדואר שלהם........מטרותיו של המחקר הנוכחי היו לבחון האם על חברת הדואר להחיל מיקור חוץ על תחום המשלוחים, לבחון האם עדיפות של הצרכן היא לקבל את המשלוח באמצעות שליח ולבחון האם קיים קשר חיובי בין תפיסת מחירו של האספקה על ידי שליח כהוגן לבין העדפת האספקה על ידי השליח.
    מספר עמודים : 33 מספר מילים : 6094 מחיר : 259 ₪
    השפעת מעורבות הקניה על נכסיות המותג- ענף הטכנולוגיה והביגוד
    התנהגות הצרכנים מתייחסת לכל הפעילויות הקשורות ברכישה, כולל התגובות הרגשיות, הנפשיות וההתנהגותיות של הצרכנים שקדמו לפעילות זו.........מטרתה של העבודה הנוכחית הנה לבחון כיצד מעורבות בקניה משפיעה על נכסיות המותג, בדיקה האם מעורבות בקנייה תלוית ענף (ביגוד טכנולוגיה) ובדיקה האם מעורבות קנייה תלוית מין.
    מספר עמודים : 32 מספר מילים : 5985 מחיר : 259 ₪
    העברת המסר בפרסומות לסיגריות
    שימוש בטבק מהווה גורם המוביל למוות ברחבי העולם ולכן, הגבלות על הפרסום וחסות חברת טבק מהוות תוכניות בקרת טבק ברחבי העולם....... מכאן נשאלת השאלה מהי דרך העברת המסר בפרסומות לסיגריות?
    מספר עמודים : 15 מספר מילים : 1296 מחיר : 229 ₪
    הקשר בין חשיפה, סיפוק ממסחר אלקטרוני ומחיר משלוח לבין העדפת סוג משלוח
    המסחר האלקטרוני ותעשיית הקניות המקוונות הפכו לתעשיית ענק הובילה לתרומה גדולה לצמיחה הכלכלית ולפיתוח הכלכלי ואכן, הרכישה באמצעות האינטרנט הפכה פופולארית בעידן האינטרנט, כאשר קניות באינטרנט הפכו לשכיחות אף יותר מהקנייה המסורתית........ מטרתו של המחקר הנוכחי הייתה לבחון את הקשר בין חשיפה, סיפוק ממסחר אלקטרוני ומחיר משלוח לבין העדפת סוג משלוח.
    מספר עמודים : 43 מספר מילים : 7235 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין תפיסת המוצר לבין כוונות קנייה בחנות וירטואלית
    מדיית האינטרנט אם כן, הפכה, בשנים האחרונות למדיה חשובה בעולם הפרסום, המסחר, העבודה ועוד. האינטרנט הפך יותר ויותר חשוב למשווקים ואחרים, במטרתם להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלים בשווקים בפרט ובשווקים הבינלאומיים ככלל ...... העבודה הנוכחית בוחנת את הקשר בין תפיסת המוצר לבין כוונות קנייה בחנות וירטואלית.
    מספר עמודים : 13 מספר מילים : 2849 מחיר : 199 ₪
    הקשר בין תפיסת מחיר ומותג לבין כוונות רכישה של מועדוני נוער
    סצנת המועדונים הישראלית במהלך השנים עברה שינויים אך המרכיבים הבסיסיים נותרו בעינם: הרבה צעירים, מוזיקה רועשת, חללים מעוצבים ולא מעט סמים. הקיץ מהוה את נקודת השיא של עולם המועדונים הישראלי, שרובו מרוכז בתל אביב. .......מטרתו של המחקר הנוכחי הייתה לבחון מה גורם לבני נוער דווקא לבחור במועדון לילה מסוים ?
    מספר עמודים : 36 מספר מילים : 65856 מחיר : 259 ₪
    התפתחות השיווק הישיר כגורם משפיע על התחרות ועל החלטות הצרכן בכלל ובחברות הראל ביטוח ושטראוס בפרט
    העבודה הנוכחית בחנה את חברת הראל ביטוח ופיננסים וכן חברת שטראוס בבחינת, תוך ניתוח הארגון מבחינה עסקית, חיצונית ופנימית, ניתוח בעלי עניין, ניהול השיווק והאסטרטגיה השיווקית. המטרה הייתה להבין את התפתחות השיווק הישיר כגורם משפיע על התחרות ועל החלטות הצרכן בכלל ובחברות הראל ביטוח ושטראוס בפרט.
    מספר עמודים : 26 מספר מילים : 6921 מחיר : 259 ₪
    חווית קניה ורכישה באמצעות האינטרנט: eBay והמשביר לצרכן
    הספרות התיאורטית העלתה כי חווית קניה משמעותית בעת רכישה באמצעות האינטרנט, כאשר ישנן משתנים המקנים חווית קנייה חיובית כמו שמירה על פרטיות, נוחות, מהירות, נגישות, ידידותיות האתר ועוד........ מטרתה של העבודה הנוכחית הייתה לבחון את חווית קניה ורכישה באמצעות האינטרנט: חברת eBay וחברת המשביר לצרכן.
    מספר עמודים : 22 מספר מילים : 4505 מחיר : 259 ₪
    השפעת פרסום באמצעות שלטי מבצע על רכישות של צרכנים
    חברה המפרסמת את מחירי מוצריה מגבירה את הנוכחות של המוצרים הללו בשוק הצרכני ומצליחה בדרך זו לקדם את מכירות המוצר וגם להנחות השפעה חיובית הכוונה לרכישה של צרכנים וכן למבצעים השפעה חיובית על רכישה .........העבודה הנוכחית עוסקת בהשפעת פרסום באמצעות שלטי מבצע על רכישה בפועל של צרכנים בחנויות קמעונאיות.
    מספר עמודים : 19 מספר מילים : 3159 מחיר : 229 ₪

    עמוד מתוך 9 לעמוד הבא
    אקדמית באינטרנט - מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד...

    דף הבית  |  עבודה לדוגמה  |  תקנון  |  שאלות ותשובות  |  שירותים אקדמיים  |  צור קשר  |  סליקת כרטיסי אשראי
    כל הזכויות שמורות © 2015 אקדמית.