חיפוש עבודת מחקר

רשימת מקצועות
  • אמנות
  • היסטוריה
  • חינוך
  • כלכלה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • סוציולוגיה
  • פסיכולוגיה
  • פרסום
  • שוק ההון
  • שיווק
  • תקשורת
  • תרבות
  • מקרא
  • ביולוגיה
  • פילוסופיה
  • יעוץ והנחיה אקדמי
  • ספורט
  • בריאות
  • קרימנולוגיה
  • אנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
  • משאבי אנוש
  • שירות לקוחות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
  • סקירות ספרות
  • שאלונים

  • שירותים אקדמיים
    שירות לקוחות > נכסיות מותג סה"כ : 30 עבודות סמינריון
    עמוד מתוך 3 לעמוד הבא

    שירות לקוחות > נכסיות מותג

    השפעת מעורבות הקניה על נכסיות המותג- ענף הטכנולוגיה והביגוד
    התנהגות הצרכנים מתייחסת לכל הפעילויות הקשורות ברכישה, כולל התגובות הרגשיות, הנפשיות וההתנהגותיות של הצרכנים שקדמו לפעילות זו.........מטרתה של העבודה הנוכחית הנה לבחון כיצד מעורבות בקניה משפיעה על נכסיות המותג, בדיקה האם מעורבות בקנייה תלוית ענף (ביגוד טכנולוגיה) ובדיקה האם מעורבות קנייה תלוית מין.
    מספר עמודים : 32 מספר מילים : 5985 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין תפיסת מחיר ואיכות המותג הפרטי, לבין נאמנות לקוחות
    הסביבה העסקית בה פועלות חברות קמעונאיות הינה סביבה תחרותית ביותר רווית אתגרים ושינויים. בשנים האחרונות אנו עדים להקמת חברות מתחרות רבות אשר קשה להבחין ביניהן . לאור התחרות הסוערת בענף קיים סיכון של אובדן לקוחות, ירידה במכירות וברווחיות הרשת ........ המחקר הנוכחי בוחן מהם הגורמים המשפיעים על נאמנות לקוחות?
    מספר עמודים : 32 מספר מילים : 6025 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין תפיסת מחיר ומותג לבין כוונות רכישה של מועדוני נוער
    סצנת המועדונים הישראלית במהלך השנים עברה שינויים אך המרכיבים הבסיסיים נותרו בעינם: הרבה צעירים, מוזיקה רועשת, חללים מעוצבים ולא מעט סמים. הקיץ מהוה את נקודת השיא של עולם המועדונים הישראלי, שרובו מרוכז בתל אביב. .......מטרתו של המחקר הנוכחי הייתה לבחון מה גורם לבני נוער דווקא לבחור במועדון לילה מסוים ?
    מספר עמודים : 36 מספר מילים : 65856 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין מחיר ואיכות המותג לבין כוונת רכישה-מותג פרטי לעומת מותג מסחרי
    מותג פרטי מתייחס לסוג/ מוצר פרטי של קמעוני ספציפי או מפיץ סיטונאי ( בעל הזכות למכור את הסוג באופן בלעדי). מותגים פרטיים בתחילה הוגבלו לרשתות מזון אך עם הופעתו וצמיחתו של השוק הגלובלי בשנות ה-70 משווקים רבים החלו עושים שימוש במותגים פרטיים בקטגוריות סחורה שונות. ........מחקר זה בוחן את הקשר בין מחיר ואיכות המותג לבין כוונת רכישה: מותג פרטי לעומת מותג מסחרי
    מספר עמודים : 38 מספר מילים : 5956 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין מחיר ואיכות המותג לבין כוונת רכישה-מותג פרטי לעומת מותג מסחרי
    מותג פרטי מתייחס לסוג/ מוצר פרטי של קמעוני ספציפי או מפיץ סיטונאי ( בעל הזכות למכור את הסוג באופן בלעדי). מותגים פרטיים בתחילה הוגבלו לרשתות מזון אך עם הופעתו וצמיחתו של השוק הגלובלי בשנות ה-70 משווקים רבים החלו עושים שימוש במותגים פרטיים בקטגוריות סחורה שונות. ........המטרת של המחקר הנה לבחון את הקשר בין מחיר ואיכות המותג לבין כוונת רכישה: מותג פרטי לעומת מותג מסחרי
    מספר עמודים : 38 מספר מילים : 5956 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין תפיסת תדמית ויוקרה לבין תפיסת מחיר בקרב צרכנים בישראל-ענף ההלבשה
    סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הקשר בין תפיסת תדמית ויוקרה לבין תפיסת מחיר בקרב צרכנים בישראל-ענף ההלבשה.
    מספר עמודים : 38 מספר מילים : 9814 מחיר : 179 ₪
    הגורמים המשפיעים על בחירת חנות
    סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הגורמים המשפיעים על בחירת חנות.
    מספר עמודים : 14 מספר מילים : 4458 מחיר : 159 ₪
    הגורמים המשפיעים על בחירת מותגי נעלי ספורט מובילים בישראל
    הספרות המחקרית העלתה כי המחיר הוא גורם חשוב במסגרת התנהגות הרכישה של הצרכן .כמו כן קיים קשר בין איכות מוצר לבין כוונת הלקוח לקנייה /רכישה והתנסות קודמת חיובית מובילה גם לכוונות רכישה ........מטרתו של המחקר הנוכחי הייתה לבחון הגורמים המובילים לרכישת נעלי ספורט, תוך בחינת הקשר בין תפיסת איכות המותג לבין כוונות רכישת נעלי ספורט,והאם הקשר יהיה שונה בהתאם למידת העיסוק בספורט, הקשר בין תפיסת מחיר לבין כוונות רכישת נעלי ספורט,והאם הקשר יהיה שונה בהתאם למידת העיסוק בספורט והקשר בין התנסות קודמת לבין כוונות רכישת נעלי ספורט.
    מספר עמודים : 81 מספר מילים : 13031 מחיר : 259 ₪
    הגורמים המובילים לרכישת בגדים בקרב ילדים
    אופנת הביגוד הפכה בשנים האחרונות לנושא מחקר הדן בהתנהגות הצרכן, כאשר ילדים הם צרכנים עיקריים בשוק הביגוד, אך ההורים הם המחליטים בנוגע לקנייה ובעיקר הן האימהות המחליטות בנוגע לביגוד ילדיהן ולכן על תעשיית הביגוד לשקול את הצרכנים מנקודת ראותן של האימהות. ........מטרתה של העבודה הנוכחית הייתה לבחון מהם הגורמים המובילים לרכישת בגדים בקרב ילדים ? ומהו הקמפיין הפרסומי המתאים להחדרת קולקציית הילדים בשוק הישראלי ?
    מספר עמודים : 19 מספר מילים : 3242 מחיר : 259 ₪
    הקשר שבין תפיסת מחיר המוצר ומוניטין הארגון לבין כוונות הרכישה של מוצר או שירות
    ארגונים בוחרים באיזו דרך לתמחר את מוצריהם ושירותיהם. אחת הדרכים בהם ניתן לתמחר מוצר/שירות היא לפי הביקוש. בשיטה זו מודגשת ההתאמה של המחיר לעוצמות הביקוש במחירים השונים. באמצעות עקומת הביקוש המייצגת את הערך שאותו מייחס הצרכן למוצר ובאמצעות עקומת ההוצאות, מנסים למצוא את המחיר שישיג בצורה האופטימאלית את מטרות החברה. ......... עבודת סמינריון זו בוחנת את הקשר שבין תפיסת מחיר המוצר ומוניטין הארגון לבין כוונות הרכישה של המוצר/שירות.
    מספר עמודים : 48 מספר מילים : 11028 מחיר : 259 ₪

    עמוד מתוך 3 לעמוד הבא
    אקדמית באינטרנט - מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד...

    דף הבית  |  עבודה לדוגמה  |  תקנון  |  שאלות ותשובות  |  שירותים אקדמיים  |  צור קשר  |  סליקת כרטיסי אשראי
    כל הזכויות שמורות © 2015 אקדמית.