חיפוש עבודת מחקר

רשימת מקצועות
  • אמנות
  • היסטוריה
  • חינוך
  • כלכלה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • סוציולוגיה
  • פסיכולוגיה
  • פרסום
  • שוק ההון
  • שיווק
  • תקשורת
  • תרבות
  • מקרא
  • ביולוגיה
  • פילוסופיה
  • יעוץ והנחיה אקדמי
  • ספורט
  • בריאות
  • קרימנולוגיה
  • אנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
  • משאבי אנוש
  • שירות לקוחות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
  • סקירות ספרות
  • שאלונים

  • שירותים אקדמיים
    שירות לקוחות > איכות השירות סה"כ : 73 עבודות סמינריון
    עמוד מתוך 8 לעמוד הבא

    שירות לקוחות > איכות השירות

    מיקור חוץ בתחום המשלוחים- חברת הדואר כמקרה בוחן
    חברת הדואר בישראל מתמודדת כבר מספר שנים עם הימצאותן של אלפי חבילות בבית המיון של חברת הדואר. חברת הדואר לא מצליחה להתמודד עם מתן שירותי חלוקה ראויים, כך שהניזוקים מהמצב הזה אלו האזרחים הממתינים לדברי הדואר שלהם........מטרותיו של המחקר הנוכחי היו לבחון האם על חברת הדואר להחיל מיקור חוץ על תחום המשלוחים, לבחון האם עדיפות של הצרכן היא לקבל את המשלוח באמצעות שליח ולבחון האם קיים קשר חיובי בין תפיסת מחירו של האספקה על ידי שליח כהוגן לבין העדפת האספקה על ידי השליח.
    מספר עמודים : 33 מספר מילים : 6094 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לנאמנות לקוחות פרטיים בבנק הפועלים בחיפה
    מחקרים רבים ניסו לאתר את המשתנים המסבירים נאמנות לקוחות מהי ומהם הגורמים העיקריים המשפיעים עליה........ מטרתו של המחקר הנוכחי הייתה לבחון את הגורמים לנאמנות לקוחות במחלקת בנקאות פרטית
    מספר עמודים : 27 מספר מילים : 5283 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין תפיסת מחיר ואיכות המותג הפרטי, לבין נאמנות לקוחות
    הסביבה העסקית בה פועלות חברות קמעונאיות הינה סביבה תחרותית ביותר רווית אתגרים ושינויים. בשנים האחרונות אנו עדים להקמת חברות מתחרות רבות אשר קשה להבחין ביניהן . לאור התחרות הסוערת בענף קיים סיכון של אובדן לקוחות, ירידה במכירות וברווחיות הרשת ........ המחקר הנוכחי בוחן מהם הגורמים המשפיעים על נאמנות לקוחות?
    מספר עמודים : 32 מספר מילים : 6025 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לנאמנות לקוחות פרטיים
    פעולות של חברות עסקיות לחיזוק נאמנות לקוחותיהן ולשימורם מהוות את היסודות לשמירת היתרון התחרותי והבסיס להצלחה הכלכלית של חברות........ במחקר הנוכחי נבדק הקשר בין איכות שירות ותפיסת מחיר לנאמנות לקוחות החברה.
    מספר עמודים : 32 מספר מילים : 3767 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין תגמולים ושביעות רצון
    נושא הפרויקט עוסק בקשר בין התגמולים הניתנים לעובדים במקום עבודתם לבין שביעות רצונם בעבודה....... בעבודת סמינריון זו נחקר קשר זה ע"י מקורות שונים.
    מספר עמודים : 34 מספר מילים : 8758 מחיר : 259 ₪
    חווית קניה ורכישה באמצעות האינטרנט: eBay והמשביר לצרכן
    הספרות התיאורטית העלתה כי חווית קניה משמעותית בעת רכישה באמצעות האינטרנט, כאשר ישנן משתנים המקנים חווית קנייה חיובית כמו שמירה על פרטיות, נוחות, מהירות, נגישות, ידידותיות האתר ועוד........ מטרתה של העבודה הנוכחית הייתה לבחון את חווית קניה ורכישה באמצעות האינטרנט: חברת eBay וחברת המשביר לצרכן.
    מספר עמודים : 22 מספר מילים : 4505 מחיר : 259 ₪
    השפעת האקלים הארגוני על שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות בקרב עובדים
    ספרות מחקרית רחבה מעידה כי הדרך שבה משאבי אנוש של החברה מנוהלים חשובה להגברת התחרותיות שלה. מערכת משאבי אנוש משפיעה על תרבות ארגונית המתמקדת באקלים היחסים בארגון, שיתוף פעולה בין העובדים, מוטיבציה של העובד, התנהגות העובד וכדומה .......מטרתה של העבודה הנוכחית הנה לבחון את השפעת האקלים הארגוני על שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות בקרב עובדים.
    מספר עמודים : 38 מספר מילים : 7179 מחיר : 259 ₪
    איכות השירות בחברות מובילות בתחום המזון
    כיום ארגונים מוכנים יותר ויותר ליצור עבור הלקוחות איכות שירות גבוהה ואינטראקציות חיוביות בין העובדים לבין הלקוחות. שירות לקוי מעיד על רמות נמוכות של ביצועים ומתח ואינטראקציה מתמדת עם לקוחות.........העבודה הנוכחית סקרה חברות מובילות בתחום המזון, תוך התייחסות לאיכות השירות בכל חברה.
    מספר עמודים : 23 מספר מילים : 3821 מחיר : 259 ₪
    פרדוקס שיקום השירות
    התחרות הקיימת בענפי שירות רבים, בשילוב עם תפיסות של ירידה באיכות שירות לקוחות, הביאה לתשומת לב מוגברת לפרדוקס שיקום השירות בשנים האחרונות . פרדוקס שיקום השירות מוגדר כפעולה של ספק השירות כאשר משהו משתבש או כחבילה של משאבים שארגון יכול לספק בתגובה לכישלון.........סקירת ספרות זו עוסקת בנושא פרדוקס שיקום השירות
    מספר עמודים : 4 מספר מילים : 1095 מחיר : 129 ₪
    סוגיית טיפול בתלונות והשלכותיה הכלכלית,האם כדאי לטפל בתלונות ?
    תלונת לקוחות מוגדרת כאוסף של תגובות התנהגותיות ולא –התנהגותיות המתעוררות על ידי מקרים לא מספקים של רכישה .........סקירת ספרות זו עוסקת בנושא טיפול בתלונות והשלכותיה הכלכלית
    מספר עמודים : 5 מספר מילים : 1099 מחיר : 129 ₪

    עמוד מתוך 8 לעמוד הבא
    אקדמית באינטרנט - מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד...

    דף הבית  |  עבודה לדוגמה  |  תקנון  |  שאלות ותשובות  |  שירותים אקדמיים  |  צור קשר  |  סליקת כרטיסי אשראי
    כל הזכויות שמורות © 2015 אקדמית.