חיפוש עבודת מחקר

רשימת מקצועות
  • אמנות
  • היסטוריה
  • חינוך
  • כלכלה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • סוציולוגיה
  • פסיכולוגיה
  • פרסום
  • שוק ההון
  • שיווק
  • תקשורת
  • תרבות
  • מקרא
  • ביולוגיה
  • פילוסופיה
  • יעוץ והנחיה אקדמי
  • ספורט
  • בריאות
  • קרימנולוגיה
  • אנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
  • משאבי אנוש
  • שירות לקוחות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
  • סקירות ספרות
  • שאלונים

  • שירותים אקדמיים
    שירות לקוחות > שביעות רצון מהשירות/מוצר סה"כ : 48 עבודות סמינריון
    עמוד מתוך 5 לעמוד הבא

    שירות לקוחות > שביעות רצון מהשירות/מוצר

    תפיסת איכות השרות במשאבי אנוש למול שביעות רצון לקוחות
    שאלת שביעות רצון הלקוחות הפכה לאחד הנושאים המרכזיים בתחום הארגוני -עסקית, כאשר אחת הסיבות היא החשיבות ההולכת וגדלה של שירותים עם שינוי ניכר לקראת הגברת האיכות........המטרה העיקרית של המחקר היא לבחון את השפעת האיכות על שביעות רצון הלקוחות. מאמר זה עונה על שאלת המחקר הבאה: האם איכות המוצר מובילה ללקוח מרוצה?
    מספר עמודים : 18 מספר מילים : 3907 מחיר : 229 ₪
    השפעת הסביבה הטכנולוגית על תהליך החדשנות וסל המוצרים בארגונים חברת צק פוינט לעומת חברת קודאק
    בבחינת סל המוצרים, חברת צק פוינט מתמחה באבטחת מידע ברשת ואילו חברת קודאק מתמקדת במדפסות. שתי החברות ממקדות מאמצים וכספים בתחום השיווק, הפרסום והמכירות, אך חברת צק פוינט השכילה לבסס את מעמדה באמצעות אסטרטגיה שיווקית מותאמת שוק ותמריצים רבים למשווקים.........מטרתה של העבודה הנוכחית הייתה לבחון שתי חברות: חברת ״ צק פויינט״ וחברת ״ קודאק״. מדובר בשתי חברות טכנולוגיות המצויות בשוק אך חברת קודאק לא הצליחה להדביק את הפיתוח והקידום הטכנולוגי ואילו צק פוינט, בזהירות ובחדשנות, הצליחה להפוך לאחת החברות הישראליות המצליחות העולם.
    מספר עמודים : 19 מספר מילים : 4103 מחיר : 229 ₪
    מיקור חוץ בתחום המשלוחים- חברת הדואר כמקרה בוחן
    חברת הדואר בישראל מתמודדת כבר מספר שנים עם הימצאותן של אלפי חבילות בבית המיון של חברת הדואר. חברת הדואר לא מצליחה להתמודד עם מתן שירותי חלוקה ראויים, כך שהניזוקים מהמצב הזה אלו האזרחים הממתינים לדברי הדואר שלהם........מטרותיו של המחקר הנוכחי היו לבחון האם על חברת הדואר להחיל מיקור חוץ על תחום המשלוחים, לבחון האם עדיפות של הצרכן היא לקבל את המשלוח באמצעות שליח ולבחון האם קיים קשר חיובי בין תפיסת מחירו של האספקה על ידי שליח כהוגן לבין העדפת האספקה על ידי השליח.
    מספר עמודים : 33 מספר מילים : 6094 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין תפיסת מחיר ואיכות המותג הפרטי, לבין נאמנות לקוחות
    הסביבה העסקית בה פועלות חברות קמעונאיות הינה סביבה תחרותית ביותר רווית אתגרים ושינויים. בשנים האחרונות אנו עדים להקמת חברות מתחרות רבות אשר קשה להבחין ביניהן . לאור התחרות הסוערת בענף קיים סיכון של אובדן לקוחות, ירידה במכירות וברווחיות הרשת ........ המחקר הנוכחי בוחן מהם הגורמים המשפיעים על נאמנות לקוחות?
    מספר עמודים : 32 מספר מילים : 6025 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין חשיפה, סיפוק ממסחר אלקטרוני ומחיר משלוח לבין העדפת סוג משלוח
    המסחר האלקטרוני ותעשיית הקניות המקוונות הפכו לתעשיית ענק הובילה לתרומה גדולה לצמיחה הכלכלית ולפיתוח הכלכלי ואכן, הרכישה באמצעות האינטרנט הפכה פופולארית בעידן האינטרנט, כאשר קניות באינטרנט הפכו לשכיחות אף יותר מהקנייה המסורתית........ מטרתו של המחקר הנוכחי הייתה לבחון את הקשר בין חשיפה, סיפוק ממסחר אלקטרוני ומחיר משלוח לבין העדפת סוג משלוח.
    מספר עמודים : 43 מספר מילים : 7235 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין תגמולים ושביעות רצון
    נושא הפרויקט עוסק בקשר בין התגמולים הניתנים לעובדים במקום עבודתם לבין שביעות רצונם בעבודה....... בעבודת סמינריון זו נחקר קשר זה ע"י מקורות שונים.
    מספר עמודים : 34 מספר מילים : 8758 מחיר : 259 ₪
    התפתחות השיווק הישיר כגורם משפיע על התחרות ועל החלטות הצרכן בכלל ובחברות הראל ביטוח ושטראוס בפרט
    העבודה הנוכחית בחנה את חברת הראל ביטוח ופיננסים וכן חברת שטראוס בבחינת, תוך ניתוח הארגון מבחינה עסקית, חיצונית ופנימית, ניתוח בעלי עניין, ניהול השיווק והאסטרטגיה השיווקית. המטרה הייתה להבין את התפתחות השיווק הישיר כגורם משפיע על התחרות ועל החלטות הצרכן בכלל ובחברות הראל ביטוח ושטראוס בפרט.
    מספר עמודים : 26 מספר מילים : 6921 מחיר : 259 ₪
    חווית קניה ורכישה באמצעות האינטרנט: eBay והמשביר לצרכן
    הספרות התיאורטית העלתה כי חווית קניה משמעותית בעת רכישה באמצעות האינטרנט, כאשר ישנן משתנים המקנים חווית קנייה חיובית כמו שמירה על פרטיות, נוחות, מהירות, נגישות, ידידותיות האתר ועוד........ מטרתה של העבודה הנוכחית הייתה לבחון את חווית קניה ורכישה באמצעות האינטרנט: חברת eBay וחברת המשביר לצרכן.
    מספר עמודים : 22 מספר מילים : 4505 מחיר : 259 ₪
    השפעת האקלים הארגוני על שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות בקרב עובדים
    ספרות מחקרית רחבה מעידה כי הדרך שבה משאבי אנוש של החברה מנוהלים חשובה להגברת התחרותיות שלה. מערכת משאבי אנוש משפיעה על תרבות ארגונית המתמקדת באקלים היחסים בארגון, שיתוף פעולה בין העובדים, מוטיבציה של העובד, התנהגות העובד וכדומה .......מטרתה של העבודה הנוכחית הנה לבחון את השפעת האקלים הארגוני על שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות בקרב עובדים.
    מספר עמודים : 38 מספר מילים : 7179 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין גודל החברה לבין הביצועים
    ביצועי חברה הנו משתנה רב מימדי ומהווה פונקציה של משתנים רבים כגון: תפעול, שיווק, איכות, יעילות ועוד .........העבודה הנוכחית עניינה בקשר בין גודל החברה (חברות בענף הבינוי והנדל"ן) לביצועי החברה (הרווח הנקי ו המניה) ?
    מספר עמודים : 48 מספר מילים : 7222 מחיר : 259 ₪

    עמוד מתוך 5 לעמוד הבא
    אקדמית באינטרנט - מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד...

    דף הבית  |  עבודה לדוגמה  |  תקנון  |  שאלות ותשובות  |  שירותים אקדמיים  |  צור קשר  |  סליקת כרטיסי אשראי
    כל הזכויות שמורות © 2015 אקדמית.