חיפוש עבודת מחקר

רשימת מקצועות
  • אמנות
  • היסטוריה
  • חינוך
  • כלכלה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • סוציולוגיה
  • פסיכולוגיה
  • פרסום
  • שוק ההון
  • שיווק
  • תקשורת
  • תרבות
  • מקרא
  • ביולוגיה
  • פילוסופיה
  • יעוץ והנחיה אקדמי
  • ספורט
  • בריאות
  • קרימנולוגיה
  • אנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
  • משאבי אנוש
  • שירות לקוחות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
  • סקירות ספרות
  • שאלונים

  • שירותים אקדמיים
    שירות לקוחות > נאמנות/נטישת לקוחות סה"כ : 63 עבודות סמינריון
    עמוד מתוך 7 לעמוד הבא

    שירות לקוחות > נאמנות/נטישת לקוחות

    תפיסת איכות השרות במשאבי אנוש למול שביעות רצון לקוחות
    שאלת שביעות רצון הלקוחות הפכה לאחד הנושאים המרכזיים בתחום הארגוני -עסקית, כאשר אחת הסיבות היא החשיבות ההולכת וגדלה של שירותים עם שינוי ניכר לקראת הגברת האיכות........המטרה העיקרית של המחקר היא לבחון את השפעת האיכות על שביעות רצון הלקוחות. מאמר זה עונה על שאלת המחקר הבאה: האם איכות המוצר מובילה ללקוח מרוצה?
    מספר עמודים : 18 מספר מילים : 3907 מחיר : 229 ₪
    מיקור חוץ בתחום המשלוחים- חברת הדואר כמקרה בוחן
    חברת הדואר בישראל מתמודדת כבר מספר שנים עם הימצאותן של אלפי חבילות בבית המיון של חברת הדואר. חברת הדואר לא מצליחה להתמודד עם מתן שירותי חלוקה ראויים, כך שהניזוקים מהמצב הזה אלו האזרחים הממתינים לדברי הדואר שלהם........מטרותיו של המחקר הנוכחי היו לבחון האם על חברת הדואר להחיל מיקור חוץ על תחום המשלוחים, לבחון האם עדיפות של הצרכן היא לקבל את המשלוח באמצעות שליח ולבחון האם קיים קשר חיובי בין תפיסת מחירו של האספקה על ידי שליח כהוגן לבין העדפת האספקה על ידי השליח.
    מספר עמודים : 33 מספר מילים : 6094 מחיר : 259 ₪
    השפעת מעורבות הקניה על נכסיות המותג- ענף הטכנולוגיה והביגוד
    התנהגות הצרכנים מתייחסת לכל הפעילויות הקשורות ברכישה, כולל התגובות הרגשיות, הנפשיות וההתנהגותיות של הצרכנים שקדמו לפעילות זו.........מטרתה של העבודה הנוכחית הנה לבחון כיצד מעורבות בקניה משפיעה על נכסיות המותג, בדיקה האם מעורבות בקנייה תלוית ענף (ביגוד טכנולוגיה) ובדיקה האם מעורבות קנייה תלוית מין.
    מספר עמודים : 32 מספר מילים : 5985 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לנאמנות לקוחות פרטיים בבנק הפועלים בחיפה
    מחקרים רבים ניסו לאתר את המשתנים המסבירים נאמנות לקוחות מהי ומהם הגורמים העיקריים המשפיעים עליה........ מטרתו של המחקר הנוכחי הייתה לבחון את הגורמים לנאמנות לקוחות במחלקת בנקאות פרטית
    מספר עמודים : 27 מספר מילים : 5283 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין תפיסת מחיר ואיכות המותג הפרטי, לבין נאמנות לקוחות
    הסביבה העסקית בה פועלות חברות קמעונאיות הינה סביבה תחרותית ביותר רווית אתגרים ושינויים. בשנים האחרונות אנו עדים להקמת חברות מתחרות רבות אשר קשה להבחין ביניהן . לאור התחרות הסוערת בענף קיים סיכון של אובדן לקוחות, ירידה במכירות וברווחיות הרשת ........ המחקר הנוכחי בוחן מהם הגורמים המשפיעים על נאמנות לקוחות?
    מספר עמודים : 32 מספר מילים : 6025 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין חשיפה, סיפוק ממסחר אלקטרוני ומחיר משלוח לבין העדפת סוג משלוח
    המסחר האלקטרוני ותעשיית הקניות המקוונות הפכו לתעשיית ענק הובילה לתרומה גדולה לצמיחה הכלכלית ולפיתוח הכלכלי ואכן, הרכישה באמצעות האינטרנט הפכה פופולארית בעידן האינטרנט, כאשר קניות באינטרנט הפכו לשכיחות אף יותר מהקנייה המסורתית........ מטרתו של המחקר הנוכחי הייתה לבחון את הקשר בין חשיפה, סיפוק ממסחר אלקטרוני ומחיר משלוח לבין העדפת סוג משלוח.
    מספר עמודים : 43 מספר מילים : 7235 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לנאמנות לקוחות פרטיים
    פעולות של חברות עסקיות לחיזוק נאמנות לקוחותיהן ולשימורם מהוות את היסודות לשמירת היתרון התחרותי והבסיס להצלחה הכלכלית של חברות........ במחקר הנוכחי נבדק הקשר בין איכות שירות ותפיסת מחיר לנאמנות לקוחות החברה.
    מספר עמודים : 32 מספר מילים : 3767 מחיר : 259 ₪
    הקשר בין כישלון לקוח וחנופת לקוח לבין נאמנות לקוחות
    כישלון לקוח בא לידי ביטוי בהתנהגות שלילית של הלקוח כלפי בעל השירות והתוצאות לכך הן כישלון הלקוח ופגיעה בלקוח עצמו .........העבודה הנוכחית בחנה את הקשר בין כישלון לקוח וחנופת לקוח לבין נאמנות לקוחות
    מספר עמודים : 15 מספר מילים : 3006 מחיר : 229 ₪
    פרדוקס שיקום השירות
    התחרות הקיימת בענפי שירות רבים, בשילוב עם תפיסות של ירידה באיכות שירות לקוחות, הביאה לתשומת לב מוגברת לפרדוקס שיקום השירות בשנים האחרונות . פרדוקס שיקום השירות מוגדר כפעולה של ספק השירות כאשר משהו משתבש או כחבילה של משאבים שארגון יכול לספק בתגובה לכישלון.........סקירת ספרות זו עוסקת בנושא פרדוקס שיקום השירות
    מספר עמודים : 4 מספר מילים : 1095 מחיר : 129 ₪
    מועדוני לקוחות (תוכניות נאמנות) האם זו השקעה כדאית?
    החל משנות ה- 90 החלו לקום ברחב העולם ל מועדוני לקוחות: אירופה, ארצות הברית ועוד. מועדון הלקוחות מהווה כלי אשר באמצעותו מושגת נאמנותו של הלקוח לחנות. .................. עבודה זו הינה סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את נושא מועדוני לקוחות (תוכניות נאמנות) והאם זו השקעה כדאית?
    מספר עמודים : 7 מספר מילים : 1835 מחיר : 149 ₪

    עמוד מתוך 7 לעמוד הבא
    אקדמית באינטרנט - מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד...

    דף הבית  |  עבודה לדוגמה  |  תקנון  |  שאלות ותשובות  |  שירותים אקדמיים  |  צור קשר  |  סליקת כרטיסי אשראי
    כל הזכויות שמורות © 2015 אקדמית.